неділя, 3 листопада 2019 р.

Доброго дня, п'ятикласники!

В цьому блозі я викладатиму корисні матеріали для вивчення математики, а також завдання, які бажано виконувати. 
 Повідомляю, що ми відновлюємо роботу в середовищі https://www.matific.com/ Оскільки минулорічні дані середовище не зберегло, мені довелося зареєструвати вас заново. Логін та пароль ви отримаєте в школі в понеділок. 

Нагадаю вам, що ми зараз повторюємо як створювати та розв'язувати рівняння.

В цьому вам може допомогти такий ресурс, як https://solveme.edc.org/mobiles/ 
 Коротко розповім, як працювати на цьому сайті. 


Перейшовши за посиланням вказаним вище ви потрапите на початкову сторінку. 
Вибираємо кнопку play і потрапляємо на сторінку, де ми можемо вибрати завдання. 


Розпочнемо звичайно з першого.
Число в крузі зверху вказує суму. Оскільки вага знаходиться в рівновазі, то очевидно, що і тиркутник і круг дорівнюють 5. вводимо ці числа внизу і натискаємо кнопку Submit



Якщо на малюнку немає числа в кружечку у верхній частині, то завдання можна виконати склавши рівняння, де ліва частина рівна правій. Наприклад 
Складаємо рівняння Х + 2 = 3*2
Отримуємо  Х + 2 = 6
Звідки Х = 4.

Чи ще один малюнок 
Складаємо рівняння 4 + Х = 2*3
Звідки Х = 2.

Можуть трапитись малюнки з двома і більше невідомими. 

Тоді знаходимо їх по черзі. Оскільки сума всіх чисел 16, то і ліва і права частина рівні по 8. Тому синій чотирикутник = 8, а зелене сердечко знаходимо з рівняння 3 + Х +3 = 8.
Ви здогадались, що Х = 2.

Можливо ви помітили на початку роботи, що є можливість вибрати складність завдань. 

Якщо вам Explorer видається занадто простим, переходьте до наступних. Успіхів!

І наостанок - запитання до цього допису ви можете ставити в коментарях внизу сторінки.

Немає коментарів:

Дописати коментар