Доброго дня, п'ятикласники!
В цьому блозі я викладатиму корисні матеріали для вивчення математики, а також завдання, які бажано виконувати.
Повідомляю, що ми відновлюємо роботу в середовищі https://www.matific.com/ Оскільки минулорічні дані середовище не зберегло, мені довелося зареєструвати вас заново. Логін та пароль ви отримаєте в школі в понеділок.
Нагадаю вам, що ми зараз повторюємо як створювати та розв'язувати рівняння.
В цьому вам може допомогти такий ресурс, як https://solveme.edc.org/mobiles/
Коротко розповім, як працювати на цьому сайті.
Перейшовши за посиланням вказаним вище ви потрапите на початкову сторінку.
Вибираємо кнопку play і потрапляємо на сторінку, де ми можемо вибрати завдання.
Розпочнемо звичайно з першого.
Число в крузі зверху вказує суму. Оскільки вага знаходиться в рівновазі, то очевидно, що і тиркутник і круг дорівнюють 5. вводимо ці числа внизу і натискаємо кнопку Submit
Якщо на малюнку немає числа в кружечку у верхній частині, то завдання можна виконати склавши рівняння, де ліва частина рівна правій. Наприклад
Складаємо рівняння Х + 2 = 3*2
Отримуємо Х + 2 = 6
Звідки Х = 4.
Чи ще один малюнок
Складаємо рівняння 4 + Х = 2*3
Звідки Х = 2.
Можуть трапитись малюнки з двома і більше невідомими.
Тоді знаходимо їх по черзі. Оскільки сума всіх чисел 16, то і ліва і права частина рівні по 8. Тому синій чотирикутник = 8, а зелене сердечко знаходимо з рівняння 3 + Х +3 = 8.
Ви здогадались, що Х = 2.
Можливо ви помітили на початку роботи, що є можливість вибрати складність завдань.
Якщо вам Explorer видається занадто простим, переходьте до наступних. Успіхів!
І наостанок - запитання до цього допису ви можете ставити в коментарях внизу сторінки.
І наостанок - запитання до цього допису ви можете ставити в коментарях внизу сторінки.
Немає коментарів:
Дописати коментар